Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Milutin Mrkonjić: Hitno osloboditi Šešelja inače će završiti kao Slobodan Milošević

Komentari (19) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 23 januar 2012 19:38
...
Sta je bilo Mrko, priblizli se izbori pa si se setio Seselja. Njega tamo poslali na mucnje i ubijanje tvoji koalicioni partneri jos pre 9 godina. Ti tvoji isti sto se sanjima grlis i ljubis su poslali na hasku giljotinu i tvog bivseg predsednika koga si se odrekao za saku dolara.

Sram da vas bude, licemeri.

Smrt Hagu, sloboda Seselju !
Preporuke:
89
3
2 ponedeljak, 23 januar 2012 20:09
Cane
Ministar i potpredsednik Socijalističke partije Srbije Milutin Mrkonjić zatražio je danas "hitno" oslobađanje lidera radikala Vojislava Šešelja inače će on, kako je naveo, završiti kao Slobodan Milošević, nevina žrtva Haškog tribunala.


Tachno, hitno osloboditi Srbina!
Preporuke:
40
0
3 ponedeljak, 23 januar 2012 20:17
Dragan
to nit je sud, nit su to ljudi nit je to pravda....
Preporuke:
37
1
4 ponedeljak, 23 januar 2012 20:34
Svetislav Kostić
Ne melji u prazan mlin! Ideju i ličnost svoga predsjednika države i partijskog druga Slobodana Miloševića izdao si i udružio se sa njegovi ovdašnjim domaćim ubicama koja ga poslali u Hag na egzekuciju.

Deder sada što ovdje napriča, zatraži od tvog koalicionog drugara Tadića da pošalje diplomatsku notu tom haškom tribunalskom srboubici.

U redovima Tadićevih kolacionarskih prodanih duša nema ama baš ni jednog jedinoga čestritoga čovjeka, a šef ti Dačić još najgori iz svojih politikantskih redova. U stvari, sve gori od gorega. A o onoj ofarbanoj blonndinimna pultu da ne govorim.
Preporuke:
36
2
5 ponedeljak, 23 januar 2012 22:22
Konobar
Podmece se u tekstu kukavicje jaje da je Seselj bio u vlasti sa Milosevicem, a ne kaze se kakvo je to bilo vuneno vreme. Vreme nacionalne homogenizacije i mobilizacije za tvrdo NE u Rambuje jednoj istoj Editi Tahiri kojoj se sada kaze meko DA. Vreme kada se borilo za Kosmet, ali i ubijala deca na mostovima i nosama od ovih istih koji su imali NATO konferenciju u sred Beograda. Cela Srbija je onda bila Milosevic i Seselj. Kada su oni utamniceni, utamnicena je Srbija.
Preporuke:
33
0
6 ponedeljak, 23 januar 2012 23:13
Vesna
A gde je to zatražio? Na Javnom servisu evropske Srbije? Šta ga košta, možda dobije još neki glas na izborima zbog toga. Ovakav zahtev treba uputiti međunarodnim institucijama koje su odgovorne za postojeće stanje, a ne narodu Srbije koji slobodno vreme zbog siromaštva provodi uz "serije rekordne gledanosti".
Preporuke:
22
0
7 utorak, 24 januar 2012 00:20
Mitar
Bravo za Mrku, ima Slobinu sliku i brani Šešelja.

Principijelan čovek.
Preporuke:
4
3
8 utorak, 24 januar 2012 00:29
Vid
Nikada nisam bio pristalica Šešelja, ne verujem da ću biti ni kada se jednog dana, ako Bog da, vrati u Srbiju, ali je zaista sramotno ono što mu se dešava. Istovremeno želi da izrazim poštovanje, kao čoveku , na tome što se dobrovoljno predao ovom nazovi "sudu pravde", kao i na principijelnosti i upornosti koju tamo pokazuje i da mu poželim ozdravljenje i brz povratak u Srbiju. Nažalost, plaćamo strašnu cenu zbog ratova koje smo izgubili, i pogrešne politike koju smo vodili 90-tih. Pritom ne mislim samo na Šešelja.
Preporuke:
4
6
9 utorak, 24 januar 2012 07:42
jututunac
@Vid:
vidim da ste vidoviti, pa usput da vas upitam, da je nekoim slucajem umesto Milosevica bio tada Tadic, ili bilo ko drugi, da li bi nam opet nasilnicki okupirali Kosovo?
Ja imam odgovor - isto bi se desilo, a vi pokusajte da dokazete da nisam u pravu.
Uostalom tretman Srbije od strane zapadnih neofasista se od tada pa sve do danasnjeg dana uopste nije promenio. Ako to ne vidite ili ne zelite da vidite sta se desilo u ove protekle dve decenije, svaka diskusija je izlisna.
Preporuke:
1
0
10 utorak, 24 januar 2012 09:54
Vid
za jututunca

S obzirom da vi znate šta bi bilo kad bi bilo, reklo bi se da ste vi onaj koji je ovde vidovit. Ja ne znam šta bi bilo kad bi bilo... Znam da smo sve vreme vladavine Miloševića vodili lošu politiku koja nas je na kraju dovela ovde gde smo danas.Svi su se bolje snašli od njega(Tuđman,Šiptari), nebitno je na koji način, ali su bolje procenili situaciju. Lobiranjem, podmićivanjem,plaćanjem belosvetskih medija i drugim nečasnim radnjama došli su do svog cilja. Ko je branio Miloševiću da bar pokuša da nešto promeni u našu korist? Sa lopovima i lažovima se ne može pošteno.Ali on niti je umeo, a nije mu ni stalo!Briga jugoslovenskog komunistu za KiM?! Ili Krajinu, Rep.Srpsku?! U pravu ste što se tiče tretmana koji imamo i posle Miloševića.I Đinđić je to počeo da uviđa.Određena slika o nama stvorena je još 90-tih i stvari se još uvek kreću po inerciji.Silni teško menjaju mišljenje.Znači, nismo smeli dozvoliti formiranje takvih stavova bez da se čuje naš glas.Njemu je bila važna samo vlast.
Preporuke:
1
5
11 utorak, 24 januar 2012 10:36
Doktor
Nisam nikad bio pristalica ni jednog ni drugog, ali što ima kraj, ima! Već smo videli, sada bi da ponove još jedno ubistvo naočigled svih nas. Pa dokle više tih pokaznih vežbi da mogu sve, a mi ne možemo ništa! Dajte ljudi na vlasti uputite hitno zahtev za lečenje ovog zatvorenika u našoj državi! To je samo glas najosnovnijeg razuma!
Preporuke:
4
0
12 utorak, 24 januar 2012 11:26
Eto zašto ne želim u EU
I tako će, čak i ako ga ne osude u osnovnom postupku, Šešelj – kao nevin – provesti više od jedne decenije u zatvoru, odakle će se vratiti – ako se vrati – kao teško bolestan čovek. Eto TO je Haški tribunal, TO je ta međunarodba pravda, TO su ti naši zapadni prijatelji, i TO je EU kojoj težimo! Da nevin čovek odleži deceniju u zatvoru.... s nekima od nas izgeda nešto dobro nije u redu kada kidišu od želje da se pridruže takvoj civilizaciji.
Preporuke:
4
0
13 utorak, 24 januar 2012 11:56
@Vid
Sa dosta toga što ste rekli slažem se. Izdvojio bih ipak jednu stvar. Naime, ne mislim da Miloševiću 'nije bilo stalo do Kosova i RS' – naprotiv, mislim da mu je bilo veoma stalo i to se može lako pokazati. Ne mislim ni da je mogao nešto bitno učiniti da bi uticao na velike medije, jer su oni formirali propagandu manje zbog šiptarskih i arapskih para (čega jeste bilo) a više pod uticajem Stejt Departmenta i američkih korporacija. Vašington, dakle, nije naproto uvučen u naš konflikt zahvaljujući
Slobi, već je sam postaviovlastite antijugoslovenske i antisrpske ciljeve, Ukratko, za napad na Jugoslaviju, a posle na Srbiju, nije kriva Srbija niti Milošević, već se radi o samostalnom strategijskom interesu Vašingtona. Sloba je samo izgovor, kao što je izgovor i Gadafi, i Sadam, i Kim DŽon Il, i Bašar Asad, i Lukašenko, i Kastro, i Ugo Ćaves. Kada se čovek zapita šta je zajedničko svim ovim krajnje različitim političarima, shvati da im je zajedničko samo i jedno – neprijatelj. Vašinton.
Preporuke:
5
0
14 utorak, 24 januar 2012 12:44
Vid
@Vid

Naravno Vašington! Svi znamo odakle vetar duva, ali i dalje verujem da je moglo da se uradi više na, kako se to danas zove, lobiranju za našu stvar. Kažete Stejt Department, slažem se, ali mislite li da niko u tom St.Dep. nije uzeo novac za šiptarsku ili hrvatsku stvar?! Ma verujem da Klintonima i danas pristižu apanaže zbog toga.Ali i da nije tako, sada ću vam objasniti zašto smatram da mu nije stalo do npr. KiM. Imao je 10 godina da uradi nešto po tom pitanju. Šta je uradio? Doveo srpsku policiju koja nas je do kraja iskompromitovala kao državu. Pritom mislim na sitna šikaniranja da bi se od Šiptara uzelo 5,10 ili 20 maraka (Šiptari su nam se smejali!!!). Na vodeće položaje doveo svoje poslušnike, nestručne i nesposobne.Za sve to vreme Srbi su se i dalje iseljavali sa KiM, samo u nešto manjem broju i bez medijske pompe. Mogao bih još ovako, ali se sve svodi na to da Milošević jednostavno nije uradio ništa za tih 10 godina! Da je hteo i želeo mogao je. Jednostavno, nije mu stalo!
Preporuke:
0
0
15 utorak, 24 januar 2012 14:42
@Vid
Pa i nije ni mogao da dovede drugu policiju do srpsku, a ona je - takva kakva je. Uzimaju oni sitne evriće i od nas ovde, pa su očito bili takvi i dole. Ali, pogledajte: Sloba je, recimo, znatno redukovao autonomiju KiM, i to je politički bilo ispravno, zato što su toliki stepen autonomije zapravo obezbedile separatističke snage u Zagrebu i Ljubljani, svojevremeno. Ali Vašington je trenutno kidisao na tu odluku, jer je imao svoje planove. Takođe, Sloba je pokušao da naseli jedan deo krajiških izbeglica na Kosmet 1995. godine, ali mu ponovo Zapad nije dao (pod pretnjama, naravno). Na kraju, odbio je Rambuje, i vodio je, sasvim dobro, odbrambeni rat protiv Natoa. Ne može se dakle reći da se nije trudio, samo što smo protiv sebe imali premoćni Zapad i vrlo ekspanzive Šiptare, sa opsnim količinama novca od droge, prostitucije i oružja, sa rodovskim uređenjem i visokim natalitetom. Slažem se sa vama da s moglo bolje, čak i i puno bolje (posebno oko lobiranja) ali, ne može se ipak reći da m
Preporuke:
0
0
16 utorak, 24 januar 2012 18:07
Vid
Znate, nije isto kad srpski policajac uzme 10 maraka od Milana ili Petra negde u Čačku ili Nišu. Šiptari su znali da kad kupe našeg policajca kupuju državu Srbiju. Tako su kasnije kupovali naše ministre i direktore.Da li ste se nekad zapitali kako to da u prodavnicama i marketima na KiM, koje su inače držali "ugroženi" Šiptari, ima u izobilju i ulja i brašna šećera, praška, svega onog za šta smo mi u tzv. užoj Srbiji čekali u redovima, ako imamo sreće pa saznamo da je stigla roba? Pa lako. Kupili su srpske direktore i ministre i onda svega ima i sve može.Videli su šiptari koliko je država Srbija trula.Naoružavanje Šiptara iz albanije išlo je bez obzira na prisustvo naše policije i vojske. Za to nam nije kriv Vašinton. na kim je trebalo poslati najbolje policajce, vojnike, pravnike, direktore, političare a ne dozvoliti da se problemima na terenu bave ljudi i stručnjaci "š" kategorije. Još mnogo toga smo mogli da uradimo sami, ali nismo.
Preporuke:
0
0
17 utorak, 24 januar 2012 18:33
Vid
@Vid

što se tiče amerikanaca, moglo je i sa njima drugačije, ali Milošević nije shvatio šta znači pad Berlinskog zida i kakve će to posledice imati. Kladio se na pogrešne, u ovom slučaju Ruse. kada je došlo do Rambujea, a tek kasnije do bombardovanja, već je bilo kasno. Kad je tek došao na vlast zapad je još uvek u njemu video nekoga ko će u srbiju doneti pluralizam i demokratiju, Mogao je da iskoristi taj trenutak i napravi određene poteze kao recimo Bugari u to doba sa Turcima i da to pokrije veoma opravdanim razlozima tipa povraćaj zemlje oduzete od strane komunista ili vratiti SPC bar deo zemlje i proterati npr.100.000.Šiptara emigranata. Da je to uradio verujte da Šiptari dva puta razmislili pre nego što bilo šta pokušaju. Kasnije smo mi postali loši momci koji vole Rusiju, svi američki favoriti su prošli dalje, a mi smo tu gde smo.
Ponavljam, da smo imali na vlasti nekog ko je srpski rodoljub, umesto Miloševića, sve je moglo da izgleda drugačije.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 26 januar 2012 11:52
alkar@nspm
moze oklada:ako nađete u šešeljevim govorima iti jednu lipu rič za hrvate(ne vaditi izjave iz konteksta)ja odustajen od pisanja na sajtu i uplaćujen 1000 kn na vas račun ka donaciju nspm-u a ako ne nađete pustite da prođu svi moji komentari vezani za šešelja.može?
Preporuke:
0
0
19 petak, 27 januar 2012 12:33
alkar
šešelj je nepravedno u tamnici.to je jedan gospodin sta se bori za srpsku stvar,osvjedočeni srpski domoljub i rodoljub.
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner